Jak zmienić Zarząd Koła Naukowego?



W każdym Kole Naukowym przynajmniej raz w roku odbywają się wybory Nowego Zarządu Koła Naukowego!

Przed wyborami: 

  1. Należy zwołać Walne Zebranie Członków Koła,

Podczas wyborów:

  1. Należy pilnować aby odbyły się zgodnie z regulaminem Koła
  2. Spośród uczestników Walnego Zebrania Członków należy wybrać Komisję Skrutacyjną, która przeprowadzi wybory. W Komisji Skrutacyjnej powinno być co najmniej 3 członków, którzy nie są kandydatami na członków Zarządu Koła.
  3. Należy sporządzić:
    1. Uchwałę Zebrania Walnego
    2. Protokół z głosowania

Po wyborach:

  1. Wszyscy członkowie Zarządu powinni być członkami Koła w systemie Mainframe. Jeśli nimi nie są, powinni złożyć prośbę o dołączenie do Koła. 
  2. Należy wypełnić "Formatkę Zmiany Zarządu"
  3. Formatkę i dokumenty sporządzone podczas wyborów należy zanieść do Biura Rektora (p. 106, Gmach Główny)
  4. Kopię tych trzech dokumentów dostarczyć do RKN (pok. 165 GG) bądź wysłać skany drogą e-mailową na adres przewodniczacy@rkn.pw.edu.pl

Wzory dokumentów:

  1. Formatka zmiana zarządu koła
  2. Wzór Uchwały - Zmiana Zarządu Koła
  3. Wzór Protokół - Zmiana Zarządu Koła


Autor: Katarzyna Tutaj
Ostatnio zmodyfikowano: 2020-02-20 12:17 przez Katarzyna Tutaj