W związku z ogłoszoną przerwą techniczną, obrady zostaną wznowione w środę, 13 stycznia 2021 roku o godzinie 18:15. Rozpoczniemy od prezentacji wyborczej kandydata na funkcję Przewodniczącego RKN.
Zwołane przez: Katarzyna TutajW związku z ogłoszoną przerwą techniczną, obrady zostaną wznowione w środę, 6 stycznia 2021 roku o godzinie 18:15. Rozpoczniemy od prezentacji wyborczej kandydata na funkcję Wiceprzewodniczącego ds. Puli na Projekty Naukowe.
Zwołane przez: Katarzyna TutajW związku z ogłoszoną przerwą techniczną, obrady zostaną wznowione w środę, 30 grudnia 2020 roku o godzinie 18:15. Rozpoczniemy od prezentacji wyborczej kandydata na funkcję Wiceprzewodniczącego ds. Puli na Projekty Naukowe.
Zwołane przez: Katarzyna TutajW związku z ogłoszoną przerwą techniczną, obrady zostaną wznowione w środę, 23 grudnia 2020 roku o godzinie 18:15. Rozpoczniemy od prezentacji wyborczej kandydata na funkcję Wiceprzewodniczącego ds. Puli na Projekty Naukowe.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na I sprawozdawczo-wyborcze posiedzenie Rady Kół Naukowych kadencji 2020/2021, które odbędzie się 18 grudnia 2020 roku (piątek) o godzinie 18:15 w zespole Rady Kół Naukowych na platformie MS Teams. Poniżej przestawiam wstępny plan posiedzenia:
Informacje dotyczące trybu kandydowania:
Materiały do punktu 5 zostaną umieszczone najpóźniej 7 dni przed posiedzeniem pod linkiem. Zachęcam wszystkie osoby rozważające zgłoszenie swojej kandydatury do kontaktu osobistego ze mną, Karoliną oraz Martyną – z chęcią opowiemy więcej o działalności w Zarządzie oraz doradzimy w kwestii programów wyborczych.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na VIII Zwyczajne Posiedzenie Rady Kół Naukowych, które odbędzie się 19 listopada 2020 roku (czwartek) o godzinie 18:15 w zespole Rady Kół Naukowych na platformie MS Teams.
Wstępny plan posiedzenia:
Planowany czas posiedzenia to około 2 godziny. Materiały do punktów 6 oraz 7 dostępne będą najpóźniej tydzień przed posiedzeniem pod linkiem.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na VII Posiedzenie Oceniające Rezerwową Pule na Projekty Naukowe 2020, które odbędzie się 26 września 2020 roku (sobota) o godzinie 10:00 w zespole Rady Kół Naukowych na platformie MS Teams.
Plan posiedzenia:
Planowany czas to około 5 godzin. W odróżnieniu od Małej Puli na Projekty Naukowe projekty będą prezentowane w czasie posiedzenia poprzez udostępnianie ekranu przez osoby prezentujące oraz przedstawianie projektu. Bezpośrednio po każdej prezentacji będzie czas przeznaczony na pytania. Przypominam również, że delegatów w systemie można zmieniać do dnia poprzedzającego posiedzenie do godziny 23:59.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na VI zwyczajne posiedzenie Rady Kół Naukowych, które odbędzie się 4 czerwca 2020 roku (czwartek) o godzinie 18:15 na platformie MS Teams w Zespole Rady Kół Naukowych.
Plan posiedzenia:
Planowany czas to około 1,5 godziny. Prezesom Kół Naukowych przypominam, że mogą zmienić delegatów w systemie Mainframe do dnia poprzedzającego posiedzenie do godziny 23:59. Aktualna lista delegatów znajduje się na stronie RKN.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
przesyłam instrukcję logowania się do platformy Microsoft Team, na której odbędzie się sobotnie posiedzenie. Ze względu na dużą liczbę osób, posiedzenie odbędzie się w formie czatu, a nie wideokonferencji. Każde Koło posiada założoną osobną kartę, na której maksymalnie 2 przedstawicieli Koła Naukowego będzie odpowiadało na pytania delegatów. Bardzo proszę o uważne przeczytanie poniższych informacji i poinformowanie osób zgłoszonych w systemie ewniosek jako prezentujących projekty! Poniżej znajduje się instrukcja:
Logowanie odbywa się w godzinach 10-11 pod linkiem. Jeżeli nie posiadamy zainstalowanej aplikacji Microsoft Teams, klikamy „zamiast tego użyj aplikacji sieciowej”:
Następnie logujemy się za pomocą konta studenckiego:
Następnie klikamy „dołącz”. UWAGA! Delegaci Rady Kół Naukowych dołączają do zespołu w dniu 14.03.2020 roku w godzinach 10-11. Wcześniejsze lub późniejsze dołączanie do zespołu będzie wiązało się z nieobecnością na posiedzeniu, a co za tym idzie brakiem prawa głosu podczas głosowania nad projektami. Przypominam, że Prezesi Kół mogą zmieniać delegatów do dnia 13.03.2020 roku do godziny 23:59 w systemie Mainframe. Lista zgłaszających się na Teamsy osób, będzie weryfikowana z listą delegatów Rady Kół Naukowych!
Istnieje możliwość zmiany osoby odpowiadającej na pytania na kanale danego Koła (jedno Koło może posiadać 2 takie osoby), jednakże w tym celu musi zostać to zgłoszone do mojej wiadomości do dnia 13.03.2020 roku do godziny 23:59. Przy podawaniu informacji o zmianie osoby odpowiadającej na pytania niezbędne będzie jej imię i nazwisko oraz mail uczelniany (zawierający numer USOS ID – jak na obrazku powyżej).
Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez właścicieli grupy, w pierwszej kolejności polecamy rozwinięcie całej listy kanałów dostępnych w zespole. Odbywa się to za pomocą kliknięcia w „lista ukrytych kanałów”, a następnie w kanał danego Koła – wówczas pojawia się on na liście. W karcie „ogłoszenia” będzie prowadzona dyskusja nad projektami. Wszelkie materiały udostępnione przez Koło znajdują się w karcie „pliki”.
W zakładce „ogólne” przedstawione zostaną jeszcze raz zasady przeprowadzania posiedzenia. Zostanie uruchomiony również czat na pytania niezwiązane z projektami (wszelkie problemy techniczne itp.)
Głosowanie nad projektami odbywa się w godzinach 11-18 na stronie Rady Kół Naukowych. Logowanie do strony odbywa się za pomocą loginu i hasła jak do platform mainframe, ewniosek, kalendarz akademicki itp.
Przypominam, że do dnia 13.03.2020 roku do godziny 23:59 przedstawiciele Kół mają prawo dosyłać dodatkowe materiały (jak np. filmiki lub nagrania audio osób prezentujących projekty) do Wiceprzewodniczącej ds. Puli na Projekty Naukowe. Materiały te zostaną dodane do karty „pliki” w zakładkach poszczególnych Kół Naukowych.
W przypadku pytań lub wątpliwości pozostajemy wspólnie z Zarządem Rady Kół Naukowych do Waszej dyspozycji.
Pozdrawiam,
Katarzyna Tutaj
Zwołane przez: Katarzyna Tutaj
Szanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na IV Posiedzenie Oceniające Dużą Pule na Projekty Naukowe 2020, które odbędzie się 25 stycznia 2020 roku (sobota) o godzinie 10:15 w sali 5.02. w CZliTT (ul. Rektorska 4).
Plan posiedzenia:
Planowany czas to około 6 godzin.
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na III zwyczajne posiedzenie Rady Kół Naukowych, które odbędzie się 10 stycznia 2020 roku (piątek) o godzinie 18:15 w sali 213 w Gmachu Głównym PW.
Plan posiedzenia:
1. Powitanie.
2. Wybór sekretarza.
3. Wybór komisji skrutacyjnej.
4. Informacje bieżące.
5. Delegacje Pretendentów na stanowisko Senatora ds. Ruchu Naukowego.
6. Wybór delegata do Komisji Dydaktycznej
7. Wybór delegata do Komisji Finansowo-Gospodarczej.
8. Wybór delegata do Komisji Promocji i Współpracy Zewnętrznej
9. Powołanie zespołu zadaniowego do spraw kontroli projektów finansowanych z Puli na Projekty Naukowe z 2019 roku.
10. Wolne wnioski.
11. Zakończenie.
Przewidywany czas posiedzenia to ok 1 godzina.
Pozdrawiam,
Katarzyna Tutaj
Zwołane przez: Katarzyna TutajSzanowni członkowie Kół Naukowych,
w imieniu Zarządu Rady Kół Naukowych zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na II zwyczajne posiedzenie Rady Kół Naukowych (natomiast pierwsze w nowym składzie Zarządu), które odbędzie się 18 grudnia 2019 roku (środa) o godzinie 17:15 w Sali 3.01. w CZliTT. Plan posiedzenia:
1. Powitanie.
2. Wybór sekretarza.
3. Wybór komisji skrutacyjnej.
4. Informacje bieżące.
5. Podsumowanie Puli na Projekty Naukowe 2019.
6. Wręczenie nagród za działalność w roku 2019.
7. Głosowanie nad Regulaminem RKN.
8. Głosowanie nad zasadami przyznawania dofinansowania z puli RKN.
9. Głosowanie nad Terminarzem Dużej Puli 2020.
10. Propozycja Terminarza Małej Puli 2020.
11. Wolne wnioski.
12. Zakończenie.
Przewidywany czas posiedzenia to 2 godziny.
Pozdrawiam,
Katarzyna Tutaj
Zwołane przez: Katarzyna TutajDrodzy członkowie i sympatycy Kół Naukowych,
Obecna kadencja RKN nieuchronnie dobiega końca, w związku z tym chciałabym serdecznie zaprosić Was na I sprawozdawczo-wyborcze posiedzenie RKN na kadencję 2019/2020. Posiedzenie odbędzie się 27 listopada 2019 (środa) o godzinie 18:15 w sali 213 w Gmachu Głównym.
Plan posiedzenia:
1. Przywitanie
2. Wybór sekretarza
3. Wybór komisji skrutacyjnej
4. Informacje bieżące
5. Sprawozdanie z rocznej działalności Przewodniczącej RKN
6. Prezentacje wyborcze kandydatów do Zarządu RKN na kadencję 2019/20
7. Głosowanie nad wyborem kandydatów do Zarządu RKN na kadencję 2019/20
8. Wolne wnioski
9. Zakończenie posiedzenia
Tryb kandydowania:
Osoby chcące kandydować do Zarządu RKN bardzo proszę o mailowe zgłoszenie na mój adres. Dodatkowo przypominam, że osoby kandydujące do Zarządu muszą mieć w momencie posiedzenia aktualną delegaturę do RKN.
Pozdrawiam,
Urszula Dancewicz
Zwołane przez: Urszula DancewiczDrodzy członkowie Kół Naukowych,
Przypominam o jutrzejszym posiedzeniu RKN, które odbędzie się o godzinie 18:15 w sali 144 w Gmachu Głównym.
Plan posiedzenia jest następujący:
Szacowany czas trwania posiedzenia to ok. 30 minut, dlatego chciałabym bardzo poprosić o Waszą obecność pomimo niesprzyjającego terminu.
Przypominam, że delegatów na posiedzenie można zmieniać za pomocą systemu Mainframe do dzisiaj do godz. 23:59 – później lista delegatów zostanie zamknięta! Aktualna lista delegatów znajduje się tutaj: https://rkn.sspw.pl/delegaci
Osoby, które nie są w stanie pojawić się na posiedzeniu przypominam o możliwości zrezygnowania z delegatury (mainframe.sspw.pl -> pomarańczowy panel w górnym lewym rogu -> zrezygnuj z…, jako rezygnację należy wgrać dowolny plik (np. pusty plik tekstowy). W ten sposób zmniejszy się łączna liczba delegatów, dzięki czemu łatwiej będzie nam uzyskać kworum.
Zwołane przez: Urszula DancewiczDrodzy członkowie i sympatycy Kół Naukowych,
Na ostatnim posiedzeniu RKN wspominałam o propozycji utworzenia konkursu na najlepszego opiekuna Koła Naukowego, w którym nagroda byłaby przyznawana przez studentów (analogicznie do nagrody Złotej Kredy). Chciałabym ogłosić, że wszystkie ustalenia formalne w tej sprawie zostały właśnie domknięte i w związku z tym chciałabym zaprosić Was serdecznie na VI nadzwyczajne posiedzenie Rady Kół Naukowych, na którym moglibyśmy przegłosować Regulamin przyznawania nagrody. Posiedzenie odbędzie się 28 maja 2019 roku o godz. 18:15, miejsce oraz szczegółowy plan posiedzenia prześlę w późniejszym terminie.
W załączeniu przesyłam propozycję Regulaminu, którą wypracowaliśmy wspólnie z delegatami. Oczywiście nadal liczę na wiele konstruktywnych uwag z Waszej strony.
Pozdrawiam,
Urszula Dancewicz
Przewodnicząca
Rady Kół Naukowych
Samorząd Studentów
Politechniki Warszawskiej
Pl. Politechniki 1 pok.165
00-661 Warszawa
Tel. Biura SSPW: +48 22 234 50 10
Tel. prywatny: 781 019 700
Drodzy członkowie i sympatycy Kół Naukowych,
Przypominam o V zwyczajnym posiedzeniu RKN, które odbędzie się w najbliższą środę (27 marca) o godzinie 18.15 w sali 213 w Gmachu Głównym.
Plan posiedzenia:
Szacowany czas trwania posiedzenia to ok. 2,5 h.
Zwołane przez: Urszula DancewiczOrientacyjny godzinowy harmonogram posiedzenia:
10:00 rozpoczęcie posiedzenia, sprawy organizacyjne
10:30 prezentacje projektów:
1. Studencki Oddział SPIE Politechniki Warszawskiej
2. Koło Naukowe Napędów MELprop
3. Koło Naukowe Inżynierii Chemicznej i Procesowej – „Modernizacja instalacji do badania ciśnieniowej hodowli mikroalg”
11:05 pierwsza przerwa kawowa
11:20 prezentacje projektów:
4. Koło Naukowe FiberTeam
5. Koło Naukowe Aparatury Biomedycznej
6. Koło Naukowe Pomiarów Biofizycznych BioS
7. Koło Naukowe Konstrukcji Metalowych
12:10 druga przerwa kawowa
12:25 prezentacje projektów:
8. Koło Naukowe Hybryda
9. Studenckie Koło Aerodynamiki Pojazdów
10. Chemiczne Koło Naukowe Flogiston
11. Koło Naukowe ADek
13:15 przerwa obiadowa
14:00 prezentacje projektów:
12. Koło Naukowe Sportów Samochodowych
13. Koło Naukowe Robotyków
14. Koło Naukowe WUThrust
15. Koło Naukowe Awioniki MELAVIO
16. Koło Naukowe Komputerowej Integracji i Automatyzacji Produkcji CIM
15:00 trzecia przerwa kawowa
15:15 prezentacje projektów:
17. Koło Naukowe Energetyków
18. Studenckie Koło Astronautyczne
19. Studenckie Koło Magazynowania Energii
20. Koło Naukowe Biomaterials
16:05 Rozpoczęcie głosowania
16:45 Zakończenie posiedzenia
Zwołane przez: Urszula Dancewicz
10:15 Rozpoczęcie posiedzenia, sprawy bieżące, głosowanie nad Terminarzem Małej Puli 2019
11:00 Studenckie Międzywydziałowe Koło Naukowe SAE AeroDesign - "Projekt i optymalizacja systemów elektronicznych samolotu klasy Advanced na międzynarodowe zawody SAE Aero Design West 2019"
11:15 Koło Naukowe Sportów Samochodowych - "Rozwój projektu elektrycznego układu napędowego dużej mocy do bolidu Formuły Student"
11:30 Koło Naukowe Technologie i Materiały - "Budowa eksperymentalnej beztyglowej odlewarki indukcyjnej do metali trudnotopliwych"
11:45 Pierwsza przerwa kawowa
11:55 Koło Naukowe Napędów MELprop - "Budowa nowoczesnego stanowiska do badania spalania pulsacyjnego"
12:10 Koło Naukowe Robotyków - "Budowa autonomicznego robota podwodnego przeznaczonego do udziału w zawodach studenckich RoboSub w Stanach Zjednoczonych"
12:25 Druga przerwa kawowa
12:35 Koło Naukowe „WUThrust” - "Budowa bezzałogowego statku powietrznego w konfiguracji VTOL"
12:50 Koło Naukowe Biotechnologów Herbion - "Izolacja i identyfikacja mikroorganizmów zdolnych do degradacji ksenobiotyków"
13:05 Koło Naukowe Inżynierii Materiałowej "Wakans" - "Budowa mechanizmu drukarki 3D do metalu pracującej w technologii SLM"
13:20 Przerwa obiadowa
14:05 Koło Naukowe Energetyków + Studenckie Koło Naukowe Energetyki Niekonwencjonalnej - "Budowa zautomatyzowanego stanowiska do badania turbin parowych małej mocy"
14:25 Koło Naukowe „Hybryda” - "Budowa układu sterowania rozdziałem mocy w wielosilnikowym napędzie pojazdu elektrycznego"
14:40 Studenckie Koło Astronautyczne - "Budowa systemu lokalizacji astronautów podczas przeprowadzania zadań z dala od habitatu"
14:55 Rozpoczęcie głosowania
15:30 Wyniki głosowania, zakończenie posiedzenia
Zwołane przez: Urszula Dancewicz
Drodzy członkowie i sympatycy Kół Naukowych,
Szanowni członkowie Kół Naukowych i Samorządowcy,
Szanowni członkowie kół naukowych,
Posiedzenie odbędzie się 12 czerwca 2018 o godzinie 18.15 w sali 3.07 w CZIiTT PW
Zwołane przez: Aleksandra MartynowiczSzanowni Członkowie Kół Naukowych,
Data i godzina: 10.03.18 r. - 10.15
Miejsce: CZIiTT, sala 1.01 (aula)
Czas: ok. 8h
Zwołane przez: Aleksandra Martynowicz
Zwołane przez: Aleksandra Martynowicz
Kolejność Kół i ich prezentacji na Posiedzeniu Oceniającym
13.01.2018 r.
1. WUT Racing Team
2. Koło Naukowe Energetyków
3. Koło Naukowe Awioniki „MelAvio”
4. Studenckie Międzywydziałowe Koło Naukowe SAE AeroDesign
5. Studenckie Koło Astronautyczne
6. Koło Naukowe Fizyków + Koło Naukowe Geodezji i Kartografii
7. Chemiczne Koło Naukowe Flogiston
8. Koło Naukowe Robotyków
9. Koło Naukowe Radiolokacji i Cyfrowego Przekazywania Sygnału
10. Koło Naukowe Napędów MELprop
11. Koło Naukowe Biotechnologów Herbion + Koło Naukowe Inżynierii
Chemicznej i Procesowej
12. WUThrust
13. Koło Naukowe Druku 3D + Koło Naukowe Aparatury Biomedycznej
Szanowni Państwo,
Szanowni członkowie Kół Naukowych,
Zwołane przez: Aleksandra Martynowicz
Zwołane przez: Aleksandra Martynowicz
Zwołane przez: Krzysztof B. Baczewski